"Ата - аналарды тәрбиелеу" - бұл ата-аналарға өз балаларының тәрбиешілерінің функцияларын, ата-ана функцияларын орындауға көмектесетін халықаралық термин. Отбасы мен отбасылық тәрбие мәселелерін зерттеу ата-аналардың мамандардың көмегіне мұқтаж екенін көрсетеді. Консультациялар мен ұсыныстар тек "Тәуекел тобындағы" балалардың ата-аналарына немесе проблемалы отбасыларға ғана қажет емес, олар қоғамның әлеуметтік институт ретінде отбасына деген өсіп келе жатқан талаптарының ішкі қажеттіліктеріне байланысты әр отбасына оның дамуының белгілі бір кезеңінде қажет.
"Ата-ана тәрбиесінің" мазмұнын талдау баланың дамуындағы балаларды тәрбиелеу мен олардың мінез-құлқын қалыптастырудың белгілі бір әдісімен ғана емес, отбасының әл-ауқатымен, ішкі атмосферасымен және өмір салтымен тығыз байланысты ескереді деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. "Ата-ана тәрбиесі" ұғымына отбасының баланың жеке басының қалыптасуына және оның тұтастай дамуына әсері, сондай-ақ отбасының қоғам мен мәдениетке қатынасы мәселелері кіреді. Сайып келгенде, бұл баланың жан-жақты дамуы мен әл-ауқатын қамтамасыз ете алатын ата-аналардың тәрбиесі мен дамуы туралы. Бұл формада тәрбие Қазіргі мемлекеттің әлеуметтік саясатының бір бөлігін құрайды. Отбасылық тәрбие ұғымы ата-аналарды тәрбиелеу терминінен кеңірек, өйткені бұл тек ата-аналар ғана емес, барлық мүшелер қажетті білім мен дағдыларды жинақтап, біріктіруді білдіреді. Ата-аналардан басқа, отбасылық тәрбие объектісі балалар мен жас жұбайлар болуы мүмкін. Демек, ата - ана тәрбиесі, ең алдымен, ата-ана функцияларын орындау және бала тәрбиесі бойынша білім мен дағдыларды жинақтау болып табылады. Ата-аналарды тәрбиелеу отбасылық психотерапиядан және жеке тұлғаға және адамдар арасындағы өзара әрекеттесуге бағытталған жұмыстың ерекше формалары болып табылатын отбасы мен неке мәселелері бойынша отбасылық кеңес беруден бөлек қарастырылуы керек. Ата - аналарды тәрбиелеу-бұл адамның санасына бағытталған ағартушылық жұмыс .
Ата-ана тәрбиесінің міндеттерін баланың даму кезеңдерінің әрқайсысының ерекшеліктеріне және әр кезеңді өзі шешуі керек мәселелер шеңберіне қарай жіктеуге болады.
Ата-аналарды тәрбиелеу бойынша жұмыс қажеттілігі негізделеді,
біріншіден, ата-аналардың қолдау қажеттіліктеріне,
екіншіден, баланың білімді ата-аналарға деген қажеттілігі,
үшіншіден, үй тәрбиесінің сапасы мен қоғамның әлеуметтік проблемалары арасында сөзсіз байланыс бар.
Демек, ата-ана тәрбиесінің қажеттілігін баланың және жалпы отбасының әл-ауқатына сілтеме жасай отырып немесе осы мәселенің қоғамдық маңыздылығын баса көрсете отырып негіздеуге болады. Ата-аналарды отбасының өзін-өзі анықтау құқықтарының шекарасында және еріктілік принципін сақтау негізінде тәрбиелеу салауатты әлеуметтік функция болып табылады.