Ақмола облысы Білім басқармасының жанындағы «Степногорск қаласы, Тау-кен техникалық колледжі» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
Ақмола облысы Білім басқармасының жанындағы «Степногорск қаласы, Тау-кен техникалық колледжі» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ

Біз соц.желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Отчет о деятельности ГККП «Горнотехнический колледж, город Степногорск» по вопросам оказания государственных услуг за 2017 год

05.03.2018

2017 жылы мемлекеттік көрсетілген қызметтер

бойынша

Ақмола облысы білім

басқармасының жанындағы «Степногорск қаласы, Тау-кен

техникалық колледжі» МКҚК-ң қызметі

туралы

ЕСЕБІ

 

Мемлекеттік қызметтер Қазақстан

Республикасының әрбір азаматына білім беру саласындағы қызметтерді уақытылы және сапалы түрде алуға мүмкіндік береді.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер

тізіліміне сәйкес «Степногорск қаласы,

Тау-кен техникалық колледжі» МКҚК-да 2017 жылы 7 мемлекеттік қызмет көрсетілді,

соның ішінде 1 қызметі «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы

арқылы көрсетілді (Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың

телнұсқасын беру).

2017 жылы «Степногорск қаласы, Тау-кен техникалық колледжі» МКҚК тарапынан 223

мемлекеттік қызметтер көрсетілді (оның 8 қызметі «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы

арқылы көрсетілді), бұл көрсеткіш 2015

жылға салыстырғанда 33%-ға артық (149), ал 2016

жылы да 223 мемлекеттік қызметтер көрсетілген.

2017 жылы келесі мемлекеттік қызметтер көрсетілді:

·       

  Техникалық және

кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқасын беру – 8 қызмет  «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілді,

өткен жылғы көрсеткішпен салыстырғанда 20%-ға төмен (2016 жылы 10 қызмет көрсетілді)

·       

  Техникалық және кәсіптік, орта білімнен

кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау  – 189 қызмет, 2016 жылғы көрсеткішпен

салыстырғанда 2 %-ға

кем (193 қызмет көрсетілді)

·       

   Техникалық

және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім алуды  аяқтамаған адамдарға анықтама беру – 10 қызмет, 2016 жылғы берілген

анықтамалармен салыстырғанда 16 %-ға кем (12 қызмет)

·       

   Техникалық

және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске

асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау – 13 қызмет, 2016 жылғы көрсеткішпен

салыстырғанда 62,5 %-ға артық (8 қызмет)

·       

   Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш,

негізгі орта,

жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі

білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының

педагог қызметкерлері мен оларға теңестірілген тұлғаларға

біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан

өткізуге құжаттар қабылдау – 0, аталған

мемлекеттік қызмет 2016 жылы да көрсетілмеген.

Қазан

айынан бастап 2 мемлекеттік қызмет енгізілді:

·       

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен

кейінгі және жоғары білім беру ұйымдарындағы тәрбиеленушілер мен білім

алушылардың жекелеген санаттағы азаматтарына, сондай-ақ, қорғаншылық

(қамқоршылықтағы) пен патронаттағы тұлғаларына тегін тамақтандыруды ұсыну – 3

қызмет көрсетілді;

·       

Білім беру ұйымдарында білім алушыларға

академиялық демалыс беру – 0 қызмет.

  2017 жылғы қыркүйек айында «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің

білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім

алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау» мемлекеттік қызмет бойынша 1 өтініш негізделген

түрде қанағаттандырылмады.

Колледж тарапынан көрсетілген

қағаз жүзіндегі мемлекеттік қызметтер және «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілген

электронды түрдегі мемлекеттік қызметтердің сапасы мен көрсетілу

мерзіміне шағым түспеді.  Аталған жұмыс

әрқашан жете бақылауда.

Сонымен қатар, Мемлекеттік қызметтер

стандартына сәйкес мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде көрсетілетін атап өткен жөн. 

2017 жылдың бойында «Мемлекеттік

қызметтерді көрсету сапасын жақсарту жөніндегі шаралар», «Техникалық

және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау»  мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі» тақырыбында

жиналыстар өтті.  Сондай-ақ, 2017 жылы баспасөз беттерінде мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын

арттыру жөнінде түсіндірме іс-шарасы өтті.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы

тереңірек ақпарат беру мақсатында колледж фойесінде стенд орналастырылған. 

2017 жылы мемлекеттік көрсетелетін қызметтер мерзімін

бұзу жайттары орын алмады.

Ұсынылатын мемлекеттік қызметтер сапасын бақылау мақсатында колледжде

тұрақты түрде ішкі бақылау жүзеге асырылған, мемлекеттік қызметтердің жақсартылуы және уақытылы көрсетілуі бойынша жұмыс жүргізіледі, бұл өз кезегінде мемлекеттік қызметтердің сапалы және қолжетімді көрсетілуінің ажырамас бөлігі болып табылады.  

 

 

Мемлекеттік көрсетілетін

қызметтерге жауапты                                                 С.Г.Старун

 

 

 

 

 

 

 

 

Отчет

о деятельности ГККП «Горнотехнический

колледж, город Степногорск»

по вопросам оказания государственных

услуг за 2017 год

 

Государственные услуги позволяют каждому гражданину

Республики Казахстан своевременно и качественно получать услуги в сфере

образования.

Согласно реестру государственных услуг, утвержденному

постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 сентября 2013 года за №

983 ГККП «Горнотехнический колледж, город Степногорск» в 2017 году оказывалось

7 государственных услуг, из них 1 услуга оказывалась через Государственную

корпорацию «Правительство для граждан» («Выдача дубликатов документов о

техническом и профессиональном образовании»).

За 2017 год ГККП «Горнотехнический колледж, город

Степногорск» было оказано 223 государственные услуги (из них 8 услуг было

оказано через Государственную корпорацию «Правительство для граждан»), что

сравнительно больше на 33 % с периодом 2015 года (149), в 2016 году было

оказано также 223 государственные услуги.

В 2017 году были оказаны следующие государственные

услуги:

·       

 Выдача дубликатов документов о техническом и

профессиональном образовании – 8 услуг, оказанных через Государственную

корпорацию «Правительство для граждан», что на 20% меньше за аналогичный период

2016 года (в 2016 году было оказано 10 государственных услуг);

·       

 Прием документов в организации технического и

профессионального, после среднего образования – 189 услуг, что на 2% меньше в

сравнении с 2016 годом (193 услуги);

·       

 Выдача справки лицам, не завершившим

техническое-профессиональное, послесреднее образование – 10 услуг, это на 16%

меньше, чем было выдано справок за 2016 год (12 услуг);

·       

 Перевод и восстановление обучающихся в

организациях образования, реализующих образовательные программы технического и

профессионального, послесреднего образования – 13 услуг, что на 62,5% больше за

аналогичный период 2016 года (8 услуг);

·       

 Прием документов для прохождения аттестации на

присвоение (подтверждение) квалификационных категорий педагогическим работникам

и приравненным к ним лицам организаций образования, реализующих программы

дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, общего

среднего, технического и профессионального, послесреднего образования – 0, в

2016 году государственная услуга также не оказывалась.

С октября месяца

введены 2 государственные услуги:

·       

 Предоставление бесплатного питания отдельным

категориям граждан, а также лицам, находящимся под опекой (попечительством) и

патронатом, обучающимся и воспитанникам организаций технического и

профессионального, послесреднего и высшего образования – оказано 3 услуги;

·       

 Предоставление академических отпусков

обучающимся в организациях образования – 0 услуг.

В сентябре

2017 года по государственной услуге «Перевод и восстановление обучающихся в

организациях образования, реализующих образовательные программы технического и

профессионального, послесреднего образования» был выдан 1 обоснованный отказ.

Жалобы на качество и нарушение сроков оказания

государственных услуг, оказанные колледжем в бумажном виде, а также оказанные

через Государственную корпорацию «Правительство для граждан» и в электронном

виде, не поступали. Данная работа находится на постоянном контроле.

Следует отметить, что государственные услуги, согласно

Стандартам государственной услуги, предоставляются на бесплатной основе.

В течение 2017 года были

проведены совещания на тему: «О мерах по улучшению оказания

государсвтенных услуг», «Порядок оказания

государственной услуги «Прием документов в организации технического и

профессионального, после среднего образования». Так же было проведено 1

разъяснительное мероприятие по повышению качества оказания государственных

услуг в печатном издании.

В фойе колледжа размещен

стенд для более доступного получения информации о предоставляемых

государственных услугах.

Сроков нарушения оказания государственных услуг в 2017

году не имеется.

В колледже на постоянной основе осуществляется

внутренний контроль за качеством предоставляемых государственных услуг, ведется

работа по улучшению и своевременному оказанию государственных услуг, что

является неотъемлемой частью качественного и доступного оказания

государственных услуг.

 

 

 

 

Ответственный за оказание                                     

С.Г.Старун

государственных услуг

Просмотров: 444

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст